شرح وظايف معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني
- 18 تیر 1399
- 5:32 ق.ظ
•بررسي و شناخت نارساييها و مشكلات دستگاههاي اجرايي استان در زمينه توسعه مديريت و سرمايه انساني.
• راهبري و نظارت بر اجراي برنامهها و طرحهاي تحول اصلاحات اداري، توسعه فنآوري اطلاعات و دولت الكترونيك، نوسازي اداري و مصوبات شوراي عالي اداري در دستگاههاي اجرايي.
• راهبري و نظارت بر اجراي برنامههاي توسعه منابع انساني در دستگاههاي اجرايي استان در حوزههاي آمار و برنامهريزي نيروي انساني و جذب نيروي انساني، آموزش،توسعه و ارتقاء كيفي كاركنان و ارزيابي عملكرد آنان.
•اجراي برنامههاي ارزيابي عملكرد مديريت در دستگاههاي اجرايي استان، تحليل عملكرد آنها و ارائه پيشنهادهاي اصلاحي در زمينه مديريت و روشهاي انجام كار براساس نتايج ارزيابي و انتخاب دستگاهها، مديران و كاركنان برتر.
•انجام وظايف دبيرخانهاي ستاد برنامهريزي تحول اداري استان.
•نظارت بر اجراي تشكيلات مصوب دستگاههاي اجرايي استان و بررسي و تأييد تغييرات و اصلاحات تشكيلاتي دستگاههاي استاني در چارچوب اختيارات تفويض شده.
•انجام امور تفويض شده از سوي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني مركز در زمينه مديريت و توسعه منابع انساني
اخبار مرتبط
اطلاعیه شماره 2 مدیریت نظام فنی و اجرایی استان بوشهر در خصوص اعمال ضریب متوسط افزایش وزنی عدد 10/1 (ده و یک دهم)
به اطلاع کلیه شرکت های پیمانکاری می رساند پیرو بخشنامه شماره 576756/95 مورخ 1395/02/13 از تاریخ 1402/01/31 ضریب متوسط افزایش...
بیشتر بخوانید