حذف اقلام اطلاعاتی مربوط به محل خدمت از کاربرگ های کاغذی و الکترونیکی
- 9 مهر 1399
- 9:44 ق.ظ
حذف اقلام اطلاعاتی مربوط به محل خدمت از کاربرگ های کاغذی و الکترونیکی
به گزارش روابط عمومی آقای درویشی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان این خبر افزودند: با توجه به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی و نیز اعلام سازمان ثبت احوال کشور مبنی بر فرآهم بودن امکان بهرهبرداری از سامانه “اعلام تغییر نشانی” کلیه دستگاههای اجرایی موظفند نسبت به استعلام نشانی اشخاص حقیقی از طریق مرکز ملی تبادل اطلاعات و حذف اقلام اطلاعاتی مربوط به محل اقامت از کاربرگ های کاغذی و الکترونیکی اقدام نموده و تنها به نمایش آدرس فرد و دریافت تأیید از سوی متقاضی اکتفا نمایند.
وی همچنین اضافه نمود: کلیه اشخاص حقیقی ملزم به اطلاع رسانی تغییر آدرس محل سکونت خود به سازمان ثبت احوال کشور بوده و در صورت به روز نبودن آدرس محل سکونت در سامانه ” اعلام تغییر نشانی” دستگاههای اجرایی تکلیفی جهت ارائه خدمات به شهروندان ندارند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی همچنین بیان داشتند: در صورت احراز مغایرت در آدرس محل سکونت اشخاص، به منظور ارائه خدمات مبتنی بر نشانی، ضروری است دستگاههای اجرایی به نحو مقتضی لزوم درج نشانی جدید در سامانه مورد اشاره را به ذینفعان اطلاع رسانی نمایند.
بخشنامه به کلیه دستگاه های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری
اخبار مرتبط
نماهنگ آغاز سرشماری عمومی کشاورزی 1403
نماهنگ سرشماری کشاورزی آغاز ششمین سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳ استان بوشهر همزمان با سراسر کشور در روستای هلیله همکاری در...
بیشتر بخوانید